svett

Jag tror att jag ska börja med att uppdatera en gång om dagen. eller i alla fall en gång i veckan. eller ja.. grejen är den att jag kommer inte ihåg vad jag gjorde typ igår? jag har börjat bli en senil gammal kärring som dessutom börjar komma i klimakteriet (är det bara jag som svettas kopiösa mängder i detta sommarväder i september?)

risken är väl isåfall att det blir aptråkig text. typ: idag gick jag upp, åt frukost (och sen ska jag förklara detaljerat VAD för slags frukost), gick till skolan, det var fint väder, sedan åt jag thai-mat och sen åkte jag hem och sedan åkte jag iväg med min mormor en sväng. och kanske dagens outfit (gud förbjude)

Där har vi min dag. hittils. hur kul är det lixom? inte alls men om någon frågar mig imorgon så kommer jag inte komma ihåg det. detta bådar inte gott inför framtiden.

Som jag nämnde tidigare så svettas jag en massa, och det är nog en del personer som har hört mig säga: "ja men det är så himla jobbig tid nu, för det är för varmt med jacka men för kallt utan!!!". det är ju faktiskt väldigt sant och trots att jag helst av allt bara vill ha sommar och underbart väder fram till december då det kan få börja småsnöa, så måste jag faktiskt erkänna att jag hellre vill ha det KALLT än att antigen frysa ihjäl eller svettas som en flodhäst i långtröja.


Väldigt mycket anto vissa dagar. förutom att jag inte röker. eller sitter naken på mitt köksbord. eller har en mask. (jag orkade inte klippa bort bilden helt enkelt, hittade den på denna blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0