Would you like you if you met you?

Det är fruktansvärt konstigt hur en helt underbar dag kan vända och bli helt åt helvete på bara några sekunder. låt oss kalla det mens-effekten. den drabbade mig idag.

Jag vågar nästan påstå att jag vaknade glad idag, efter en efterlängtad sovmorgon. jag gick upp fixade lite jobb åt mig själv = PENGAR och sedan konstaterade jag att jag har faktiskt mer än en resa inplanerad och dessutom börjar trivas ganska bra i skolan. och inte nog med det så går mitt sparande bra, vilket betyder att jag faktiskt kan shoppa lite när jag väl reser iväg. och jag hittade snorbilliga biljetter till NY, tyvärr blir det inte över nyår, men det blir det näst bästa, under fashionweek. vi sprar 3000 på flyg och hotell. sedan en promenix med min vovve, alltså lite träning idag också. nyttig mat vilket får mig att känna mig kopiöst duktig och en varm choklad på det med grädde och chokladsås. mindre nyttigt, jag vet, men det var det värt. alltså en väldigt härlig ledig dag!! :)

Sedan vet jag faktiskt inte vad som hände. pang bom sa det och jag ville helst av allt bara sparka alla i baken och säga något mindre vackert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0