12 april om den 11 april

Hur kan man inte vara glad i detta underbara väder?! trodde verkligen att snön aldrig skulle försvinna och att vi skulle få frysa i all evighet, men det var ju tur att jag hade fel för en gångs skull...7

Gårdagen startade med att jag tvingade frida ut i det fina vädret. jag skickar två sms: inget svar. jag ringer och hör "heej.." i ett jättenyvaket tillstånd.

Har du sett det underbart fina vädret eller?! Nej...
Precis vaknat eller?? (klockan är typ kvart i 11..) mm...
Fick du inte mina sms?! mm...

Du ska med på promenix! på med kläderna jag är hos dig halv 12! Frida inser nu att hon inte har något val. hon gnäller lite men går sedan med på det (om jag kör till henne, men vad gör man inte för vädret?)

Har du ens dragit upp persiennerna..? Nej...


När jag väl kommer fram så är det som om någon har smällt i henne 7 koppar kaffe och hon studsar iväg och gnäller på att jag inte hänger med? jag vet inte vad som hände, men det resulterade i en 2timmars härlig promenad!


På eftermiddagen möttes vi på friskis och skulle testa på core. core va bajs och jag har inte ens träningsverk. vi körde lite styrka and that´s that. hade varit skönt med ett liiiiite mer ansträngande pass innan..

Hem igen! jag beger mig ut till alla affärer vi har. på hemköp köpte jag ingenting. på willys köpte jag morötter och en mango och på mm köpte jag en tidning och naturgodis. hem IGEN, tappade upp ett bad, läste den lilla tidningen, laddade sedan upp i sängen med mitt godis, kolla på satc och läste ELLE (stora tidningen).

Hoppas denna dagen blir iallafall nästan lika bra! ska boxas med pappa ikväll.. är lite nervös faktiskt, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0