2

Andra inlägget för idag. just för att denna dagen har varit.. riktigt jävla bra!! kanske överdriver en aning men det var längesen som jag fick en liten medvindspust känner jag och idag fick jag minsann smaka på en liten bris. den var god. det var också den nya pinnglassen som mina vänner ben and jerry har tillverkat. jag satt med min fjuttiga risifrutti för jag tänkte att: jag ska ju träna snart, måste äta något innan och det måste vara lite vettigt. jag ångrade mig ganska rejält efter att ett par gånger smakat av min pojkväns glass. han var ju nöjd iallafall...

Dagens problem, eller snarare frustration är kanal5 faktiskt. eftersom att jag var upptagen med att skaka rumpa med tanterna på friskis så missade jag greys anatomy. för andra veckan i rad.
så nu kommer jag inte att fatta någonting. så käckt tänkte jag då, att det är 2010 och att man otroligt nog kan se avsnitt via internet! kanal5´s hemsida hade ett litet annat upplägg än ALLA andra, nämligen att man måste pröjsa.

Kanal5.se kan därmed äta hästbajs och jag är verkligen inte en nöjd besökare. omoget kan tyckas (att de ska äta hästbajs alltså) men det är lite så jag känner.

Jag hade något annat jag var irriterad över också men det glömde jag av. kanske lika bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0