sometimes it snows in april

Nu har jag fyllt tant och lite till. det är inte så jävla farligt faktiskt.. 20-årskrisen ligger lite smått under ytan men jag har faktiskt haft några riktigt bra dagar det senaste vilket har höjt humöret massor!

jag har varit i barcelona - heeelt underbart! det var fint väder (så fint att jag brände min näsa, ja enbart näsan) vi såg lite sevärdheter, va på picassomuseet, åt paella och hade det helt enkelt mysigt :)

jag har fyllt år som sagt... tack igen mina älskade vänner som kom inrusandes vid midnatt och åt tårta och drack champagne med mig :)

jag har shoppat lite granna!

jag har bokat en spontantripp till london med frida i maj! MUMS så roligt det kommer att bli!

jag har partat lite granna och det har varit dunderkul båda kvällarna

jag har blivit sminkad av min duktiga vän pao på hennes make-up-artist-skola

jag har blivit skrämd av en påskkärring på cafét

jag och mina kära vänner har en resa på G

vilket även jag och min pojkvän har!

och förhoppningsvis en till liten roadtripp med tjejorna!

Det har alltså hänt mer under en vecka än under hela året nästan.. och det är så jag vill ha det! att det har börjat bli vår gör ju det hela ännu bättre! det kanske är därför jag inte är lika mycket bitterfitta som jag brukar vara.. lite mer pengar hade dock inte skadat, men jag tänkte att jag skulle låta bli att klaga i detta inlägget.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0