Vulkaaaaaan

Mina päron är i köpenhamn, vilket betyder att jag är hundvakt denna helg och det är minsann ett heltidsjobb!

Igår var det grillkväll hos fröken andersson vilket var ytterst mysigt. jag tog med mig vovven och kände mig som världens jobbigaste morsa som skulle ha koll på sin unge hela tiden. "nej leah" "leah, va gör du?", "gumman, kom nu" heeeela jävla tiden. lägg till en pluttenutt-röst på det också så har vi mig.

Förutom det och att jag känner mig aningen låst så går det toppenbra! vi är ute och promenixar och leker och mat får hon när jag kommer på att hon kanske inte har ätit på ett tag..

Det är lite flygkaos i europa för tillfället för den som har missat detta. själv har jag en morbror som är fast i barcelona. med tanke på att jag på riktigt höll på att flyga iväg sittandes i min lilla röda plåtburk till bil så hade jag inte klagat om jag var i hans ställe. lite sol och god mat, ja tack!
Nåde den vulkanen som fortfarande härjar när jag ska till london dock. SOM jag längtar! jag drömde till och med om primark häromdagen. inte för att jag är någon drömtydare men jag sätter min tjusiga, tomma plånbok på att det betyder att det är shoppingnerven som tror att jag har glömt bort den. det har jag inte. jag tänker på den varje dag. och denna månaden ska jag inte vara en tråkig kärring som lägger undan massa pengar till resor. det har jag gjort så att de räcker. därför blir det göteborg och shopping-spree!!!!! eller varför inte stockholm? jag gillar att slå på stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0