Nelly

Ååh den underbara nelly-outleten stänger portarna idag! eller portarna ska först öppnas klockan 8, va säkert världens kö klockan 6 redan.. nu sitter jag här kvart i 9 och väntar på att min allra morgonsegaste (eller bara segaste) vän ska ta på sig kläder så jag också kan åka dit! jag tippar på att jag kommer åka om ca 20 min efter ett till samtal om vad jag har på mig och vad jag tycker att hon ska ha på sig... älskade frida <3

Har jag nämnt att det är lördag? ja, det är lördag och jag var uppe klockan halv 8. detta är dessutom min enda lediga dag som jag har haft på typ 2 veckor, och visst är det typiskt att man har massa ärenden man måste göra då. känner mig vuxen och gammal. nelly är faktiskt ett ärende!

Nu svamlar jag. jag är nog lite trött såhär på morgonkvisten trots allt. god morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0