Snor

Det där med träningen gick ju jättebra verkligen... inte för att jag inte vill, åååååh nej!! utan för att jag har gått och blivit sjuk. så jävla bra tajming! när jag för en gångs skull känner att nu jävlar kör vi, så går det så här. trevligt. att jag hatar att vara sjuk och blir världens rastlösaste gör ju inte saken bättre. tur att min mamma är bäst och köper halstabletter, tidningar, glass och choklad till en stackare som jag. Att det dessutom känns som en underbar söt liten vårdag utomhus är bara grädden på moset.

Men nu ska vi inte deppa för det inte!!! :D

Jag har en resa på G och jag har ju inte ens läst mina tidningar än. som plus på det så är faktiskt inte mitt konto helt tomt för en gångs skull så klick klick klick! Nu ska jag äta choklad och beställa fina saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0