Tjockis

Ååh vilket kalaslördag! Det började med att Marcus skulle få sin födelsedagspresent = köra ferrari. Smartrumpan nummer 1 (jag) insåg när vi stod och väntade att jag hade bokat fel dag.. inte lördag, FREDAG. Hans familj och min familj står där fulla av förväntan för att sedan åka in till storstaden för middag och JAG har bokat FEL! Men det var ingenting som lite blinkande ögonfransar inte kunde lösa (?) och han fick köra ändå! kunde inte blivit bättre då det faktiskt var en utav de få stunderna då det var sol och fint väder :) efter det fortsätter vi mot Göteborg för middag. Lilla London bjöd på god mat och framför allt fruktansvärt god efterrätt! utsökt verkligen! päronen åker hem och vi fortsätter till gothia hotell. På tal om mat:


Nu är sommaren över på riktigt, och gott folk, jag har blivit tjock! säger inte detta för att få massa motargument som ens vänner är skyldiga att säga, men det är sant. jag är inte bitter, men jag ska fan göra något åt det! Kunde nästan inte koncentrera mig på jobbet idag för allt jag oroade för var min dallrande mage skulle tänkas slå till (thank god för snortajta leggings/jeans som går upp till naveln..) så efter att ha ätit gott och inte tränat under några härliga sommarmånader så är det dags. Hejdå chips, hej gym!




Nästa sommar älskling, nästa sommar <3

Kommentarer
Postat av: Brännis

nu blir ja arg på dig antopanto!!

Du är ju smal som en sticka nu för tiden ju!:O Finns nästan ingen anto kvar å så säger du såhär! tänk på oss folk som inte ens kan ha snortighta leggings!:O



Prutt på dig!

2010-09-01 @ 18:43:03
Postat av: Anto

Hej käraste snyggsofia! du har faktiskt inte sett mig på ett tag och jag har svällt vill jag lova! några leggings får jag knappt på mig för tillfället ;) Och kom inte och säg någonting hörrudu, så som ni studsar runt så är det inte mycket fia kvar heller!



PUSS på dig! ;)

2010-09-02 @ 21:15:41
URL: http://aella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0