101812

Vilken kalaskväll! Twist and Tango befann sig igår på peakock för lite alkoholförtäring och sushi. ja SUSHI.

hej jag är 20år gammal och har aldrig ätit sushi och har svurit på att aldrig peta i mig en nästan levande fisk. men se där. det slank ner! det var ingen rå fisk bland mitt ris dock. jag tog det lite försiktigt och jag måste säga att jag tyckte faktiskt om det! vi fick mat i ungefär 5 omgångar så jag kommer inte ihåg allt nu men dumplings var gott har jag för mig. tog som vanligt ingen bild men här kan man skymta lilla mig bakom en väldigt energisk dansare. jag tittar dock åt ett helt annat håll. troligtvis mot den lille brassen som skaka sin lilla rumpa för kung och fosterland, hej vad det gick!


Förresten. Bilderna finns på Finest.se

Hur bloggig är inte jag just nu liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0