idioti

För det första:

Vem i hela fridens liljor kan med att bara överge en stackars liten valp, JAG HADE STRYPIT IDIOTERNA!!!!!!!! för fan....


För det andra:

Jag kan ju inte annat än att älska att ellos har börjat med sina vårkläder. Nu fattas bara våren! låt denna mellandagsrea från helvetet vara över snarast.. folk blir som djur! de gör typ en grej av att det är rea och att man automatiskt måste slänga kläder omkring sig och lämna ett berg med kläder efter sig i omklädningsrummen. jag har liksom stått och vikt alla linnen och tunikor på bordet och i en period då det inte ens är mycket folk kan man lägga tillbaka plagget snyggt men det är ju roligare att SLÄNGA det över bordet!

Så långt kunde jag njuta av att det hade trillat in vårplagg.. (för det 3e, 4e, 5e???) det med hunden har gjort mig upprörd. nu ska jag krama och gosa med min egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0