Spring 2011

I torsdags hade vi kollektionsvisning på jobbet. det var supermysigt!

Vi fick lite plockmat, vin, glögg, julmust (light?), juleskum och pepparkakor! Låter väl inte helt fel? :)

Höjdpunkten var att få se hela vårkollektionen. jag dog lite. och min plånbok dog ännu mer. eller den tappade iallafall hoppet, för jag kan lova att det kommer bli GRYMT!

Nu till problemet... om VI har så sjukt snygga grejer så bör ju alla andra ha skitsnygga grejer också, eller?

Från det lilla jag har sett så blir det en snygg vår. snygg men pank...


Har inga bilder från kvällen (när lägger jag någonsin ut eller tar bilder..?) men den här tjusing-t-shirten köpte jag i London. Jag gillar den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0