jag är bra på att skriva betydelsefulla och intressanta inlägg

Blogg.se har ändrat sin layout lite och jag fattar ingenting.

Och på tal om ändrad layout! så knallade jag in på donken med mina coola polare idag, och ojoj vad fint dom har gjort i skärmarna! ser riktigt fräscht ut, som att det inte alls är skräpmat vi pratar om. det var nästan så att jag ville köpa något bara för att det var så fint, men jag hade inga pengar. kanske tur det.

En annan nyhet om McDonalds är att man numera kan köpa en stor låda med nuggets! i vanliga fall kanske man orkar typ 4 styckna, eller det brukar bli lagom med lite dricka och pommes (grrr!) till. MEN om man nu köper en stor så får man 18 bitar och TRE (!) dipsåser. hur bra som helst när man är ute på shopping! 3 pers? inga problem! det räcker gott och väl och dessutom så kanske det får plats med lite efterrätt sen också :)

Vet inte varför jag gör reklam för donken faktiskt.. men på tal om mat! så gjorde jag en grym paj idag. helt otroligt smaskig vill jag lova och stackars den som inte får smaka. mums filibaba!

JUST DET JA! får ju inte glömma nämna att jag fick se Abba on the Loose idag. mycket bra jobbat kära treor. vårat var bättre, men bra jobbat!

rubriken är lite ironisk för den som har orkat läsa. godnatt

Kommentarer
Postat av: Fia!!!

Påtal om donken ... om man enbart äter donken mat i en månad så har du fått i dig alla skräpmat du max ska äta på 8 ÅR!!! Snälla fjanto .. skit i donken!!



Vad det gäller paj - GE MIG!!



Å a det var väl det hela .. puss

2010-02-04 @ 14:41:01
URL: http://gossip.devote.se
Postat av: antofjanto

fia jag kan tala om för dig att jag faktiskt inte åt något, utan endast tittade på när jonte och lisen gjorde det! själv åt jag paj när jag kom hem :)



puss på dig å grattis till bloggen ;)

2010-02-05 @ 13:55:27
URL: http://aella.blogg.se/
Postat av: Fiiiaaaa

Hahaha bra goding!! :)

Jag är lite rädd för donken faktiskt .. höhö

pusss

2010-02-07 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0