7 Februari

Dagens absolut viktigaste händelse är att min käre far fyller 45 år! grattis till honom och hoppas att han har haft en bra helg :)

NY-resan närmar sig med stormsteg och till och med min mormor blev chockad när jag sa att jag faktiskt åker om en vecka.
Som den snälla flickvän jag är så luskikar jag just nu på forever 21´s hemsida (min poäng om "snäll flickvän" kommer nu)
Eftersom att Marcus faktiskt inte kommer undan denna butik så är ju det minsta jag kan göra att peta ut lite saker i förväg som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Då butiken är, vad jag har hört, ett virrvarr av kläder, lite som primark, så ger jag mig själv priset som just: snäll flickvän. därför att: jag tänkte att för att det ska gå så snabbt som möjligt så memorerar jag alla guldkorn via internet, och sen springer jag snabbt som en liten kanin genom hela butiken och kommer tillbaka till marcus, som bosatt sig i killsoffan, och är glad och nöjd! ingen skada skedd!

Problemet är bara det att jag har bara hunnit titta igenom accessoarerna, endast smycken, och befinner mig på sidan 8 av 14... OH MY! det finns så mycket vackert! och det är inte det värsta, för jag brukar kunna behärska mig. Men ojojoj, stället svärmar över av ankare!! för att vara en dam som är smått besatt av ankare så blir jag lite lätt till mig. vad för halsband, armband, ringar eller örhängen ska jag välja? silver, gult, glitter, färgat, grovt, tunt?! ÅH GUD HJÄLP MIG!!! eller hjälp marcus förresten...


Beslutsångest?


Kommentarer
Postat av: Fia!!!

TA DOM ALLA KVINNA!! :D

2010-02-07 @ 21:56:29
URL: http://gossip.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0