2009 igen

2008 var ett riktigt bra år. varför jag kommer ihåg detta är för att jag har kikat igenom min ack så gamla blogg å läst om alla trevligheter jag har haft för mig. jag vet att jag för vissa har påstått att 2009 inte har varit mitt bästa. men vårterminen var fanimej helt underbar. höstterminen hade väl sina små guldkorn också.. poängen är iallafall den att jag nog hade roligare än jag trodde. VARNING mina damer och herrer! 2009-resumé:


- Året börjar som en snöboll i skrevet. på ett bra sätt. Min julklapp var en weekend i Paris och ojoj vad jag tycker om den staden!
- sceniska tar fart och det blir bland de roligaste veckorna någonsin om jag ska vara ärlig
- jag och min pojk får reseabstinens och vips så hade vi bokat en resa till rom. och vips var det minsann för efter att flyget var bekräftat satt vi mest tysta och undrade vad fan vi hade gjort. men underbart bra blev det!
- i julklapp fick jag även min sex and the city-box. den blev min bästa vän under vissa stunder
- vårat projektarbete blev så bra som ett projektarbete kan bli! all beröm åt oss
- jag älskar spontana saker. denna gången blev det en konsert med frida och vi såg ingen mindre än självaste Beyoncé! hon var precis så bootylicious som vi hade väntat oss och vi stod längst fram och skakade rumpa vi också
- bal och student. hela den tiden går knappt att beskriva men det var bara såååå underbart
- jag och sofia ser AC/DC på ullevi. WOW
- Åker till London som jag fick i studentpresent av min käre marcus. vi ser på chicago och har det allmänt jättebra :) förutom att vi nästan missade vårat flyg, det glömmer jag aldrig...
- han åker även med till kroatien. två veckor av sol, bad och härligheter
- michael jackson dör
- vi blir ett litet gäng som åker till skara! riktigt kul helg!
- jag köper min första bil. det blir bitterljuvt och inte långt efter att jag fick nyckeln så krossas min ruta.
- mitt rum fick en mognare touch
- marcus fyller 20 den lille krabaten! en av presenterna är en konsert med phoenix. liten och mysig spelning med oss längst fram. we liked it
- jag börjar högskola
- jag klipper lugg
- jag får jobb på landvetter (detta är inte i ordning alls...)
- leah äter bajs
- svininfluensan leder till hysteri och vi alla vaccinerar oss
- vi anordnar ett kick-ass nyårsparty


så såååå jävla dåligt har jag inte haft det. men jag hoppas på mer från 2010.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0