MANTRA

2 inlägg på samma kväll, herrejävlar!
Kan bero på att jag satte mig med lite plugg och som bekant så brukar det resultera i allt annat. Efter mitt förra inlägg så kom mamma hem och efter att ha köpt en mp3-spelare som hon hade hittat i en annons för netto. okej, netto lixom? MEN det var den sötaste lilla saken som bara kostade 150kr. jag konstaterade snabbt att detta är ju suveränt att ha i gymmet och en halvtimma innan de stängde så slängde jag mig in i bilen! eftersom att jag bor i storstan tog det... 5 minuter.
Så nu har jag en liten rosa söt sak som jag ska fylla med massa bra musik och sätta fast i remmen på mina byxor istället för att den ska riskera att bli fuktskadad i min sport-bh! är möjligtvis en anledning till att min kära ipod är lite krasslig..

Hur söt? :D

 

För att tala om annat vettigt så är min startsida msn. jag gillar the hills och där till min beskådan är en bild på Lauren Conrad med texten: "skådespelerskans hemliga fitnessknep" how DOES she do it?! va väl kanske inte riktigt så jag tänkte men med plugget jagandes i röven så var detta min sista utväg. som jag trodde så var det inte mycket till läsning, MEN träningsmetoden var något jag inte hade hört talas om: "modelbody" inte helt fel?! så.. jag klickar in mig på sidan och finner ett par ganska så klyftiga tips! tips som jag säkert innerst inne i min trötta lilla hjärna visste om men inte brytt mig om. Bland annat under en text där det stod "MANTRA". det låter så himla vettigt, men vem orkar egentligen hålla på med yoga och dricka massa vatten..? inte jag iallafall men jag tyckte att det lät lite fint på något sätt. Bilden blev inte så vacker men det är ju faktiskt inte poängen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0