OWL

Idag har varit en väldans bra dag, eller iallafall hittils. snart ska jag sätta mig och plugga och då tror jag att måndagen den 11 januari sjunker lite i status. men än så länge = BRA!

Anto har tagit sig i kragen och våldfört sig på diverse olika chefer med sitt tjusiga CV! HUR kan de säga nej undrar jag bara?! så fruktansvärt trevlig och sympatisk som jag har varit idag, hallelujah!
Under mitt jobbsökande så slog jag två flugor i en smäll och kikade i butikerna innan jag frågade om extrajobb. vem hade trott att jag skulle hitta örhängen för 5kr styck? på HM! helt underbart må jag säga, trots att jag kanske borde tänka över mina smyckesinköp lite noggrannare.. 5kr är är dock lite för bra för att tänka över två gånger.
Efter det så åkte jag och tränade. inte så jättehårt borde jag väl tillägga men lite sådär lagom och till middag så blev det en caesar-sallad ur påse. jag är vanligtvis den som är emot kaninmat, men ajajaj vad gott detta är! hade jag inte varit så snål och dessutom inte tyckt om pizza så mycket så hade jag kunnat leva på denna påsmat.


Så gosigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0