snor

Ve och fasa för denna tråkiga fredagskväll! jag sitter jämte vovven och vi har båda svullat i oss alldeles för mycket tacos. jag tror inte ens att hon hade tackat ja till en promenad i detta tillstånd. sex and the city brudarna brukar rädda mig när jag har tråkigt så jag tror att jag ringer dom ikväll igen. det blir nog the movie denna gång. kanske ett varmt bad? lite te och choklad? party någon? för usch vad jag är partysugen.. (som vanligt när ingen annan är det) ååh vad detta är osammanhängande! varför händer antigen allt eller inget jämt? antigen så är större delen av världen upptagen eller så kommer alla med tusen roliga förslag som alla händer under en och samma kväll.
Sen när jag börjar jobba så kan jag sätta nästan allt jag äger (fast på låtsas) att det kommer hända massa kul och att jag kommer att jobba precis alla dom dagarna. borde vara nöjd egentligen men ge mig lite medvind tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0