1 februari (om en kvart)

Om jag får höra den där jävla gaga-låten en gång till så slår jag sönder radion och alla radios som den spelas på. det kan bli dyrt och jag kommer få betala ganska mycket i skadestånd för den går ÖVERALLT och HELA TIDEN. det är inte nådigt! inte ens när jag lyssnar på p3 blir jag av med den. och jag vill inte hacka på folks musiksmak för man får faktiskt tycka om vad man vill (även om jag har starka åsikter om vad som är bra och vad som är skit så kan jag tyvärr inte rädda världen från allt som har med per gessle att göra), men att folk inte har tröttnat på helvetet kan få mig att bli lite fundersam..? samma som den där rapapa-låten. USCH!

Inser precis att jag faktiskt hackar på folks musiksmak nu. jag tycker inte alls att man får lyssna på vad man vill. eller jo det får man, men då får man göra det ensam utan att skada andra. det är som folk (killar) som flänger ut hela paketet och ställer sig och kissar mitt på vägen under en utekväll, folk som lägger sitt snus på bordet (eller varför inte på väggen för all del?) eller ett shlafsande par när man väntar på bussen. varför måste JAG utsättas lixom?

På tal om annat, vem fan säger chai-te? chai och te är ju för guds skull samma sak, det heter CHAI-LATTE. jag förlåter det endast eftersom att det var en äldre dam som uppenbarligen skulle prova detta för första gången.
dags att sova innan jag säger fler dumma saker som jag inte kan försvara. vem blir egentligen irriterad på en stackars snäll dam som ska fika lite? jo en hungrig och trött anto. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0