You can spend minutes, hours, days, weeks, or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on.

Denna veckan har jag köpt två par skor. det har tyvärr inte gjort mig så mycket lyckligare trots inbillningen innan kortet drogs.

Jag har faktiskt inte skrivit något på över en månad så jag har bestämt att detta ska inte bli något gnäll-inlägg.



....




Det gick asbra eftersom att gnälla är det enda jag duger till just nu. tur att min vän sofia bor ensam ute i en skog just nu. jag och sex and the city-tjejerna blir hennes sällskap för kvällen. det kunde ju faktiskt varit värre.




Improviserad sovplats i Malmö

 

 

 

 

 

ÅÅÅH va jobbigt att ladda upp bilder! vi har tagit typ 800st och jag vet inte hur de ser ut för de visas i världens minsta lilla ruta. därför blir det inte fler och dessa är väl inte direkt top 10.. får väl ta tummen ur å göra ett litet album på vårat älskade facebook eller nåt..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0