Personalparty

Kolla vad duktig jag är och skriver två dagar i rad nu! Ikväll är det personalfest och vem har lyckats vakna med världens halsont?! behöver inte nämna några namn va..? men lite sjuka har väl aldrig hindrat någon.. eller jo det har det, men jag resonerar som så att jag är ledig fram tills på torsdag nu så det är lugnt :) lite surt att jag precis har köpt mitt gymkort och att beach -10 skulle dra igång (-07, -08 och 09 gick inte riktigt som jag ville...) MEN! jag tar små promenader och äter bullar = kärringgympa, så det ska nog gå bra.

Jag var för övrigt på gymmet igår och gjorde lite situps samtidigt som en annan kvinna, hon använde sig dock av en boll. om inte det hade varit för att jag befann mig bakom henne och ogenerat kunde glo i några sekunder så hade jag trott att hon bara låg där. men när ja ansträngde mig och kollade riktigt riktigt noga så kunde jag se att hon faktiskt gjorde sina situps som var en rörelse på ca 5cm. inte för att jag har något med det att göra lixom.. men om det faktiskt hjälper så kanske man ska börja? typ i sängen om man inte kan sova eller nåt..

Svammel-Anto är igång igen känner jag. det är bara för att jag är sjuk. och har tråkigt. och inte orkar duscha för att sen göra mig iordning och bestämma vilka kläder jag ska ha på mig ikväll.. det är ett jävla jobb det där.


På tal om annat, är inte detta bland det snyggaste som skådats denna soliga dag? jag skulle vilja äta upp den

(bild tagen från sofis mode eller nåt, jag kommer inte ihåg...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0