It gets worse before better

Av någon anledning så har jag fått lite fler besökare, välkomna hit :) vi får väl se hur länge ni orkar hålla kvar...!

Idag har jag lekt lite tomte. jag har verkligen underbara vänner och jag hade önskat att alla kunde ha så fina vänner som jag har ibland. jag önskar inte alla det, men vissa. en mamma som min borde ni också få, synd att jag är snål och inte delar med mig. i vilket fall som så har det varit ett par riktigt jobbiga och tuffa dagar och mina älskade nära och kära har suttit med mig, lyssnat till mitt gnäll och gråt i flera timmar och gett all sin uppmärksamhet åt mig. det är inte något jag i vanliga fall kräver såklart, men nu när det har varit som det har varit så har de släppt allt och låtit mig komma i första hand. riktiga vänner helt enkelt och trots att de förtjänar så mycket mer, så ville jag visa hur glad jag är att jag har dem. SÅ! varsin ben&jerrys fairly nuts fick de inslagna i celofan med fina snören :) man ska ta hand om sina nära för de är de viktigaste man har!
så.. nu har moraltanten sagt sitt men det är ju bättre än bitterfitta, eller hur?

Några av mina finaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0