London 2010

Nu förnyar jag mig, så istället för att SKRIVA om våra härliga 30timmar i london så bjuder jag på bilder med lite förklaringar :D frida har såklart dom roligaste bilderna för så är det alltid. kanske beror på att jag har kollat på mina fler gånger men skit samma, här är några:


Lite kina-buffé-hämtmat i parken från inget annat ställe än china town :) jag har annat än nudlar och gurka under...

 

The O2 arena, som för övrigt var helt sjukt coolt. det var som en vanlig gå-gata med massa fina restauranger och pubar.
en tjus-pose med våra nyinköpta ALICIA KEYS BILJETTER!!! :D

 

Franto :)

 

Alicia Keys

 

Frida + lunch på Shakespeare´s head

 

This is it mina vänner. dels för att jag inte orkar mer och dels för att jag inte tog så mycket mer bilder.. men när jag får tag på fridas (om cirkus ett halvår?) så kanske jag lägger ut fler :)

 

hmm... nu när jag förhandsgranskar så inser jag hur smart jag har varit och gjort bilderna pluttesmå så att man knappt ser, men okej, nu lärde jag mig av det misstaget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0