22:18

Tackar för kommentaren fröken brännhult, jag antar att du menar korten :) det ÄR faktiskt mycket roligare med kort! vissa bloggar läser jag inte ens utan tittar faktiskt bara på korten. nu blev jag dessvärre ännu mer paranoid då min vän wictoria idag berättade om kapade datorer och konton där fel bilder hamnar i fel händer och att bilderna ALDRIG försvinner från nätet. skrämmande...

Idag fick jag tvättat min bil. eller Marcus fick tvättat min bil. han kämpade och kämpade och tro det eller ej men den är fortfarande inte ren. skiten är så ingrodd att jag behöver starkare medel och insidan på bilen ska vi inte ens prata om! nacho-chips på golvet sedan september 2009? snusk är vad det är.

På tal om snusk, är inte denna bilden snuskigt rolig?! haha jag dör. mina älskade sex and the city tjejer förgyller min vardag titt som tätt och jag var tvungen att spara denna bilden härom veckan. ignorera att jag för en gångs skull är inne på msn och pratar med S och M...

I just detta scenariot skulle jag vilja beskriva det såhär..

 

Fia kläcker ur sig något om helgens bravader - something dirty
Elina gillar det och ger en high five
Frida och står för de höjda ögonbrynen (vi förväntar oss en smått korkad, men söt, kommentar efteråt)
Jag håller lite för öronen, lite beroende på dirtyhetsgrad

 

Detta varierar såklart och i vanliga fall så skulle jag ge rollen Carrie till mig själv såklart. bara för att jag vill ha hennes fina hår och skor.

 

Om en timma fyller min fia år! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0