värme? ja tack

Idag har jag gjort något som jag egentligen tycker är helt värdelöst och totalt slöseri med pengar, iallafall för min del. jag har SOLAT SOLARIUM. jag blir aldrig brun på det viset, det är onödigt dyrt och det är dessutom cancerframkallande. alltså inte bra hur man än vrider och vänder på det. MEN, min ursäkt var att jag behövde lite värme. så jag betalade 50kr för 15 minuter i "solen". jag stängde av alla fläktar men det lät ändå, så då och då höll jag lite smått för öronen och låtsades att jag låg på en strand i grekland. mycket trovärdigt om det inte hade varit för rix fm som jag susade i bakgrunden. kanske märks att jag börjar bli lite desperat? i stockholm är det tydligen stekande varmt idag. trevligt för dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0