Wang

Skulle sovit för längesen egentligen men jag kan inte för jag tänker på den här väskan som jag VILL HA!!!! blir så trött på alla jävla modebloggar som ska hålla på och fjolla sig hela tiden, men jag kanske inte ska säga någonting innan jag har slutat länka skor eller slutat prata om mina dreggelpölar som kan uppstå av att titta på diverse vackra skapelser? kläder, skor och väskor då alltså. inget annat.

Tyvärr är jag lite snål nu. jag ska ju faktiskt till london och jag borde kunna hålla mig en ynka liten vecka från att köpa något. det har ju trots allt gått prima alla andra månader (enkel orsak = inget att shoppa för)
Det roliga med den här väskan är att orginalet är designat av Alexander Wang. den kostar typ 10 000 eller nåt. vet inte den exakta siffran men det spelar ingen roll för jag har ju ändå inte råd med den. MEN! sen har vi kopiorna som faktiskt ser nästan likadana ut. problemet är ju bara det att de också är dyra. typ en tiondel av priset. och för alla brighta barn som har räknat ut summan (1 000 riksdaler) så kan jag konstatera att även det är lite out of my league just nu.


Orginalet.

 

Chicy. (inte meningen att det skulle bli typ 3 bilder men okej..)

 

Bianco. den här har det överkomliga priset 400, men ser den inte lite plastig ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0