Fredag!

I övermorgon åker jag till london. kan ni fatta? det kan inte jag!

Gårdagen var toppen trots en väldigt, väldigt tidig morgon. vårat morgonmöte på jobbet handlade mest om allt annat än jobb. fikan med åsa och elin nämnde nog butiken mer än chefen gjorde hahaha. fortsätter till utförsäljningen med Linnea där hon får gå lös. underbart med människor som shoppar ordentligt! (två dagar kvar!!!!! :D )

Vi går mot stan och svänger in på ett mysigt café där det blir en underbart god pastarätt med sjukt gott bröd till. nästa gång ska jag sno med mig lite bröd hem tror jag.. eller fråga vad det heter, haha.

pga av den fruktansvärda kylan så typ springer vi från domkyrkan till nordstan, det är helt sjukt vad kallt det är!!

TIPS! gå inte i nordstan en fredags- (eller lördags) eftermiddag dagarna efter löning. KAOS är rätta ordet...
helt plötsligt var klockan lite mer än jag hade tänkt mig och det blev dags att ta mig till bussen. innan hemfärd springer jag än en gång från stationen upp till fialotta och hälsar på henne på jobbet en sväng. mor och far hämtar mig där efter sin träning. marcus och jag åker och köper pizza och kollar film!

mysfredag helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0