glitter

Idag har jag och frida fixat våra naglar (ja, jag har lite problem med att skriva just nu...)
Sen åkte vi till borås och shoppade för lite pengar som vi inte har.

Nu sitter jag med min franska manikyr och äter müsli direkt ur kartongen. dessutom gräver jag efter bitarna som är lite extra crunchy. det bästa hade varit att hälla mjölk rätt i påsen. men SÅ okvinnliga ska vi inte vara...

Ska gå och krama på min vovves kinder (googla boxer så förstår ni nöjet). ha en bra fredag gott folk


Just det ja. jag har bytt om till mjukisbyxor och klockan är 6 en fredag. ska försöka få hit the boyfriend så jag har en anledning att inte se ut som hej kom och hjälp mig...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0