Julklappstips :)

Underbara lediga dag! jag och mamma begav oss mot Borås för lite strosande i stan. vädret var för jävligt men vi hade trevligt ändå!

Syftet för min del var att hitta en vinterjacka. jag känner mig snål men jag tycker att 1500kr är liiiiiite för dyrt. egentligen inte om man ska ha den i några år, men jag känner mig själv och jag vet att jag kommer tröttna. Å andra sidan sägs det att detta ska bli den kallaste vinter på typ... någonsin? oh well, jag hittar väl något!

Till rubriken :) Jag svängde förbi ur och penn! Har letat efter ett ställe där jag kan beställa ett namnhalsband likt detta (där priset iofs inte heller är så farligt). dock har det aldrig blivit av och eftersom att jag vet hur jag behandlar mina stackars smycken (nerslängda i min byrå) så ville jag inte lägga alldeles för mycket pengar på det för då skulle jag bli ännu mer ledsen när det försvann/gick sönder/trasslade ihop sig med allt annat etc, etc... dessutom har jag aldrig orkat släpa min rumpa till det enda stället som jag vet har dem.. (för en femhundring)

Men så på Ur och penn så fanns de att beställa! det kostade 400kr och jag tänkte att, va fan, jag har ju faktiskt velat ha ett enda sedan jag såg det klassiska "carrie" i sex and the city. så jag traskar fram till disken där jag får reda på att det är halva priset! 200 riksdaler för mitt kära halsband som dessutom kommer att vara äkta silver. inte fy skam :)

Tvivlar på att jag har några manliga besökare på denna bloggen men där missar de ett hejdundrande julklappstips! eller överraskningstips om man vill ha det... eller kanske inte, alla kanske inte vill ha ett men jag hade iallafall blivit glad!

godnatt? ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0