101031

Dagen börjar med brakfrukost på condeco med min bakfulla (men söta) vän linnea. Alltid lika trevligt. denna gången pratade vi om en liten jultripp till london! väntar på mitt schema och så fort jag får det så ska här bokas!!!! anar att jag kommer behöva en extra övernattning ensam för att hinna med mitt besök på underbara, jättestora topshop. HIMMELRIKE är vad det är men har än så länge inte hittat någon som orkar med den butiken lika länge som jag. vilket alltid resulterar i en stressad anto som lämnar sitt sällskap i soffan medan det springs marathon genom 3 våningar...

Tur säger jag att jag åt en megafrukost för hej och hå vilken dag på jobbet! härliga kunder som ville ha mycket hjälp! skitkul verkligen men när dagen var slut så var jag det också och min hals hade behövt någon akut dunderkur på direkten av allt pratande. ändå är jag van vid att prata hela dagarna. jobb eller inte...

Imorgon blir det frukost med min underbara fia! jag hade trott att vi skulle till donken eller något men icke då! jag ska till henne och vi alla vet vad det betyder! hon må vara sjuk men jag känner på mig att jag kommer få rulla till bussen och sedan ändå bort till haga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0