A Day Off

Idag är jag ledig. som bekant så är inte det något som jag är särskilt förtjust i. iallafall inte när jag är den enda som är ledig och alla andra jobbar. VAD i hela friden ska JAG göra då?! skittråkigt verkligen.

Blir väl en promenad, laga lite mat, läsa lite tidningar och peta mig i näsan. Trevlig fredag. Min lediga dag kommer som vanligt gå jättefort och vips så är det lördag och jag ska jobba! då önskar jag minsann att jag inte hade jobbat för då är alla andra lediga. tufft liv.

På söndag ska jag iallafall på chokladmässa med mina föräldrar och det ser jag fram emot! ska bli supermysigt och jag ska provsmaka choklad som om det inte fanns någon morgondag. lätt bästa dagen på hela hösten.


Just nu är jag lite sugen på London. Jag brukar bli det circus två gånger per år. en gång på våren och en gång på hösten. Eller vem försöker jag lura? Jag är ALLTID sugen på LONDON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0