lördag?

Jasså är det lördag? åh fan..

Det roliga när man jobbar helger är ju att det faktiskt inte riktigt klassas som helg längre. för mig kan det likagärna vara typ tisdag eller något idag. men det är det inte. det är lördag och jag ligger i min säng och kollar på sex and the city. dessutom har jag redan ändrat klockan så den är snart bara 9. tur att jag har världens bästa jobb annars hade det INTE varit okej. det är det inte ändå men jag kan leva med det...

MEN! trots detta har veckan faktiskt varit toppen! förutom att jag inte har tränat = min rumpa har växt circus 3 decimeter på bredden och utåt. I tisdags hade vi en liten utbildning på jobbet på kvällen. alltid kul att träffa alla! onsdagen bjöd på "after work" (hej, jag är vuxen) med två twist-pinglor. på torsdagen blev det dans och fredagen slog alla rekord med världens mumsigaste grekiska 3-rätters! och har jag inte världens bästa vänninor så säg! ett plus på det var att jag och pojkvännen fick lite sovmorgon och faktiskt ses! helt stört vad våra scheman verkligen inte vill gå ihop.. idag har det jobbats och dagen till ära var vi lite partyklädda. det är ju halloween eller nåt.. mamma och pappa möter upp mig i stan. äter toppengod mat igen och sen rullar vi hemåt.

Och nu ligger jag här. imorgon blir det frukost i storstaden med min storstadsvän linnea. och jobb. godnatt.

En liten fransk balkong vill jag ha. helst i paris såklart

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0