PST

Idag har jag rensat min garderob. FY. FAN.

Skönt att bli av med lite skräp, lite sorligt att lägga undan sommarkläder/skor och fruktansvärt tröttsamt! när jag var "klar" däckade jag i soffan och vaknade lagom till spinningen.

Ja det var ju det med spinning.. jag börjar gilla det! Hur kan man INTE gilla det när man har världens sötaste blondin jämte sig som ger en sitt glittrigaste leende så fort jag helt utmattat kollar åt hennes håll?! Man måste ju bli pepp ;) jag pratar såklart om min vän Wictoria. jag ska börja kalla henne för min PST. PersonligaSpinningTränare. Jag behöver i princip inte göra någonting. förutom att trampa på cykeln såklart.
När jag kommer till passet så har jag fått en cykel fixad tillsammans med papper. Hon ställer in positionerna och går igenom hur det ska se ut och vad som ska fixas. Toppenbra helt enkelt! :D

Dessutom är musiken bra vilket är fruktansvärt viktigt och det faktum att W sätter mig på en cykel längst fram gör ju att jag måste ta i på riktigt, hahaha... nog om det! imorgon är jag också ledig. min bil är återigen sönder så jag kan inte ta mig någonstans. hurra!


På tal om något annat... HUR SNYGG ÄR INTE KATE MOSS HÄR?!?!?!!

VOGUE


Kommentarer
Postat av: PST

PST här ;) du gjorde bra ifrån dig idag vännen ;) Torsdag nästa pass?? :)

2010-10-19 @ 08:21:50
URL: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0