tradera

Egentligen borde jag släcka och sova nu. Jag är fruktansvärt trött och som min kloka mor säger så är det bättre att jag lägger mig tidigare och går upp tidigare. om jag går upp tidigare imorgon kan jag lixom ta en promenad eller något på morgonen innan jag åker till jobbet. det kan jag ju inte direkt göra nu. eller kan kan jag väl men det är inte så lockande om jag ska vara ärlig.

Anledningen till att jag ligger i min säng och låter mig bli övertrött samt värmer rummet genom att ha på lampa och dator är att jag bjuder på en sak på tradera. ja faktiskt. jag har skaffat mig ett konto. och för att jag ska vinna detta så måste jag vara alert in i det sista! vilket jävla sätt att sätta sluttiden så här sent på kvällen! kommer säkert inte vinna heller, det är ju det värsta...

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0