Genom eld

Hemkommen från ett spinningpass. FY. FAN.

Nej, så illa var det faktiskt inte, det var riktigt kul! är en aning mör i kroppen och har bokat in mig på ett lyfta-skrot-pass imorgon bitti innan jobbet vilket jag kanske ångrar lite nu, men okej då.

Kundkvällen var riktigt lyckad! Det var helt otroligt vad mycket folk det kom! KAOS är rätta ordet!! men det var himla kul och när jag för första gången tittade på klockan så skulle vi stänga om en kvart vilket är ett bra tecken :) Mina stackars fötter lär aldrig förlåta mig dock, de är fortfarande under rehabilitering...

Efter att vi hade fixat iordning lite drog vi vidare till familjen. Riktigt kul att träffa alla och vi hade det så trevligt så :) Finfin mat bjöds det på också, bland annat råbiff. Kommentera gärna i kommentarsfältet....

För att inte tala om lördagen, vilken toppenkväll!!! Det började hos vackra Wictoria som hade fixat fina drinkar (OBS! alkoholfria då vi startade dagen klockan 14.00) jag och elina har som vanligt värst beslutsångest och blir klara sist MEN i TID!

In mot Borås. Jag köper såklart en tröja, bra anto, jättebra... sedan kollar vi på en modevisning med unga designers och satan i gatan var vissa var skickliga! jag ville sno med mig lite av det hem! Speciellt en klänning! Hon som hade designat den vann hela tävlingen och ett av priserna är ett samarbete med Nelly så kan ju bara hoppas på att den kanske kommer gå att köpa?

Mot Oliven och middag. supermysigt vekligen! jag beställer plankstek och mums säger jag bara! hade kunnat äta två.

Nästa - Viskan. Lite efterrätt och goda drinkar och massa skitsnack.

Sista - Åhaga igen och väntar på herr Oskar Linnros. jag säger som wican. HAN ÄR KUNG. liiiiiite dåligt ljud tyvärr och vi hade ett killgäng nära oss som skulle leka fjortisar och hoppa och knuffas vilket förstörde lite tyvärr.. Tur att vi hade en PMS-ande Fia som lät dem höra ett och annat! Tills slut hamnade vi längst fram på något vänster. helt plötsligt bara stod vi där och det var sååååå bra!! Ååååh vilken toppenkväll!!!!

Resten fortsatte mot Kinna Krog men jag som skulle jobba dagen efter fick bege mig hemåt. Men inte var jag bitter, nöjdare kunde jag inte vara! <3

Söndag innebar som sagt jobb och sedan kom min Marcus och hämtade mig för att fortsätta mot bion där vi skulle se Wall street. Riktigt mysigt och riktigt bra film! gillade den riktigt mycket faktiskt :)

Mycket text men jag orkar inte (kan inte) röra mig efter passet så kan ju likagärna skriva. Och lägga upp bilder :)



 

 

Bilder tagna från Wictoria och Elina.

 

 

För de som inte har hört de två bästa: Debut & 25



Kommentarer
Postat av: Wictoria

Dettta måste vi göra om inom en snar framtid :) Jag ÄLSKAR LADIES NIGHT <3

2010-10-07 @ 07:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0