100915

Jag hade rätt! (som vanligt, HE HE HE...) jag ÄR trött som en liten valp. MEN jag har faktiskt haft en riktig toppendag! jag gick upp tidigt och tränade med Wictoria och det känns så himla skönt att ha fått köpt det där jäkla kortet för jag har verkligen ingenting att skylla på nu!

Jobbet var riktigt kul. det var mer kunder idag, det gick snabbt och jag fick lära mig massa nytt plus en liten bonus på det som jag inte kan skriva offentligt, men det gjorde min dag iallafall :)

Med andra ord är jag trött men nöjd.
På tal om annat så ska min kära pojkvän hjälpa mig att pimpa min blogg! jag är nog den enda av alla med en blogg som inte har fattat hur man gör en header så.. ja. han får hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0