?

Ibland kan jag bli jätteirriterad på människor med beslutsångest. hur svårt kan det vara lixom? SKITSVÅRT kan jag tala om! med andra ord är jag jätteirriterad på mig själv just nu. att det alltid ska bli så himla komplicerat? när det egentligen inte alls är komplicerat för hur det än blir så blir det bra det är ju bara jag som i vanlig ordning aldrig blir nöjd? och varför ska man nöja sig är ju frågan, ska man inte sträva efter det bästa? JO det ska man, men ibland har man det bästa utan att fatta det själv. Nu svamlar jag iväg lite men poängen är att jag har beslutsångest, det blir bra vilket jag än väljer, VAD gör jag? dags att skriva för- och emot lista. det brukar vara ganska bra ibland.

Nu fick jag precis ännu mer beslutsångest för annat...
PLAN B: jag gömmer mig under täcket och äter choklad. ja. så får det bli.


Den här dagen hade jag minsann ingen beslutsångest. Då var jag i New York. New York är bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0