Konsten att packa...

...Är verkligen inte en gåva som jag har fått! usch och fy och blä vad jag inte är bra på det! Att vi dessutom bara ska ha med oss handbaggage betyder att vi inte kan ta med hur mycket som helst vilket kanske är lika bra? bättre att ha beslutsångest hemma än i Paris lixom. Jag vill inte ha för mycket men inte för lite med mig. jag vill inte frysa men inte ta på mig för mycket för om jag blir varm så får jag gå runt och hålla i överflödiga plagg. jag vill vara lite fin (det är ju ändå paris) men det måste ändå passa både dag och kväll så FÖR fint kan det inte vara samtidigt som jag inte vill ha jeans och converse. för jag får ju faktiskt snyggast ben i klackar, men vem orkar gå i det hela dagarna? visserligen börjar jag bli van men att springa runt på disneyland är väl lite för bra även för mig... Ett underbart plus på detta är att jag är så fruktansvärt trött på alla mina kläder och har dessutom hamnat i en riktig ful- och fetperiod.

Men förutom detta så ska det bli helt underbart kul! hotellfrukostbuffe och musse pigg lixom. slå det om ni kan :)



Vackra men kalla Paris <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0