110409 igen

Vilken Lördag! Efter denna veckan så känns det som om någon har klubbat mig i huvudet, har varit helt slut!

Startade dagen på ett underbart spinningpass med pappa och när jag kommer hem har jag turen att min kära vän Linnea är hemma i trakterna så det blev en låååångpromenad/hajk i skogen. efter lite mat och efterrätt så somnade jag gott på soffan i ca2 timmar (tur att jag hann vara ute annars hade jag nog gråtit över att ha missat det fina vädret...) nu har jag ätit en bit choklad och mår som en liten lärka! en riktig rehab-dag, helt underbart.

Ikväll blir det Café Viskan men mina damer :) Fia jobbar hela kvällen så hon är med på ett pyttelitet hörn även om hon inte sitter med oss så vi får hoppas att hon inte har alltför mycket att göra!


Kommentarer
Postat av: Wictoria

2 inlägg på en dag! Jag blir så lycklig :)

2011-04-09 @ 17:14:44
URL: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0