110413

Nu kommer jag låta som världens nörd men.... Jag hittade världens bästa vintage-butik idag!!!!!!!!!!!!!

Jag hoppade av vid en hållplats där jag inte brukar hoppa av och där låg den. VINTAGE hette den så passande. jag travar in i en söt liten boutique och ser allt från marc jacobs till chanel, allt till heeeelt överkomliga priser! (såklart, annars hade det ju inte varit roligt...) Hittade en jättefin marc jacobs-väska som från början har kostat ca 8000 och nu låg på 1800, bara för att det var lite slitningar i botten. eeeeeh.. det hade tagit typ en dag och den hade sett likadan ut om jag hade köpt den ny. vilket jag naturligtvis aldrig hade gjort eftersom att den kosta vad den kosta och det är inte direkt så att jag går och impulsköper en väska för 1800 heller, men håll med om att det är bra pris om man jämför?! en riktig liten guldgruva!

Nu är min pojkvän på väg hem. han frågade om vi kunde kolla på "shall we dance". haha what?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0