friday

Hur kommer det sig att jag alltid rensar skafferiet när jag är ledig? och HUR kan jag ALDRIG bli mätt??? Min magsäck har liksom inget slut, haha.

Igår gjorde mamma världens godaste efterrätt! smält vit choklad som man blandar med creme fraische och sedan äter man det med lite färska bär till. ursäkta uttrycket men... OMG vad gott det var!!!! medans vi satt och åt så sa vi det att vi längtar efter en dag när man bara kan få frossa i sig något som man verkligen längtar efter!

Mamma var sugen på att frossa i ballerina-kex och min första tanke var min vanliga last, typ chips eller choklad. men sen kom jag på att hur gott hade det inte varit att få äta underbara nybakade bullar med mjölk eller saft?! och inte bara en eller två liksom, utan så många så att man nästan inte orkar äta en liten pärlsockerbit till! Eller bara kakor i sig. fan vad kakor är gott.

Saken är ju den att denna dagen kan inträffa precis när jag vill egentligen men jag vet ju själv hur dåligt samvete jag får, speciellt när jag är så himla duktig och tränar varje dag (eller 1gång på två veckor).

Vet inte varför jag skriver såna här onödiga saker. troligtvis för att jag är hungrig. och gottesugen. tur att jag ska på spinning. sedan är det jag, stora skeden och nutellan som ska mysa ikväll. ja, så får det bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0