Hej och välkommen till bloggen med världens sämsta uppdatering

Ja ni hörde. och jag vet, det är inte första gången. men ärligt talat så har jag sett en dator på hur länge som helst. förutom på jobbet men det känns inte som det ultimata stället att skriva blogginlägg på av någon anledning?

Jag har fyllt år, jag har varit i Nice (och Cannes) med mamma, jag har haft en härlig utekväll, jag bott hos min fina pojkvän och fått underbara födelsedagspåskägg, jag har inventerat och jag har slösat pengar. samt ätit och sovit en del. nu är klockan nästan 10 och jag har någon anledning slagit tag i idén om att jag och mamma ska ut och gå vid halv 7 på morgonen imorgon. VARFÖR GJORDE JAG DET? ingen som vet? nej, inte jag heller men nu är det så och då är klockan 10 en tid som alltså borde betyda sovdags. så därför blir det inget roligt inlägg idag heller men jag kan ju slänga in någon bild iallafall :)


Cannes

 

Mums!

Marknad

Inte riktigt badtemperatur för min del, men för några andra!

 

Kommer säkert dyka upp fler kort titt som tätt, underbar resa! <3


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Äntligen goding <3

Ser fram emot en lång promenad imorgon och massa mysigt prat :)

2011-04-07 @ 18:20:41
URL: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0