jag tror, när vi går genom tiden, att det bästa inte hänt än

HÅKAN ÄR BÄST. eller en av de bästa iallafall. Konserten var helt underbar och jag och mannen hade en toppenkväll!
Idag hade jag det också bra. jag, fia och elina styrde kosan mot varberg för att ligga och lata oss lite vid havet. om det var sola vi hade varit ute efter hade det nog varit bättre att stanna kvar här i skogen för så väldans varmt var det då inte! men vi låg och halvsov och det var riktigt skönt! tills...


...jag blev stucken av en geting! UNDER FOTEN! jag kände hur jag vaknade ur min slummer av att det stack till som fasen och när jag kollade under foten så satt den jäveln där. jag börjar skrika och fia smätter till slut iväg den men taggen sitter kvar i foten! ingen behaglig känsla kan jag tala om... där och då kände vi att det var dags att röra på oss så vi styrde kosan mot klassiska tre toppar. underbara dag och vilken kokosglass! YUMM!

Nu ska jag njuta lite i solen innan träningen och sen blir det packning för jag ska flytta till världens finaste pojkvän i några dagar :)

Bilder på söta Håkan kommer!

Puss från en glad sommartjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0