110218

Min vän Wictoria tyckte att jag minsann kunde ta och blogga lite. Mitt svar blev att jag faktiskt inte har något liv att blogga om! Äta, jobba, sova, dö sjunger gyllene tider och trots att jag inte alls gillar dem så är väl detta något jag håller med om. Ändå jobbar jag inte heltid, har inte egen lägenhet eller barn.


HUR I HELVETE fixar folk ihop sina liv då undrar jag? Tåls att tas reda på. Om en sisådär 10år.

Idag har jag köpt sandaler. Yes gott folk, SANDALER. Jag var tvungen, det var provskor och det enda paret och hade jag inte köpt dem idag så hade de försvunnit. nu väntar jag bara på att det ska bli ungefär 100grader varmare ute också så att jag kan använda dem!

Puss!

Hittad på någon blogg. Hade helt klart kunnat se mig själv i en sån här lägenhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0