To keep or not to keep

Den 3e mars startar ZARA sin webshop. Känns lite onödigt tycker jag. när ska jag någonsin få behålla lite av lönen innan jag får nästa? Aldrig tycker ZARA.

Idag köpte jag ett par skor där. helt underbara så jag borde vara överlycklig! (vilket jag har varit hela dagen, patetiskt, jag vet) MEN... snart 21-åriga anto har börjat ta sitt förnuft till fånga och inser att utseendet på skorna kanske inte är riktigt allt. de är inte riktigt så sköna som jag hade velat. de är faktiskt ganska hårda om jag får säga det själv eftersom att sulan är supertunn. och jag var tvungen att ta en storlek större för att de skullle passa fram men nu glappar de bak istället.

Svåra beslut det här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0