110101

Åh nyår, nyår... Det startade såklart i kaos och panik över att inte veta hur kvällen såg ut men det blev faktiskt kanonlyckat!

Jag och marcus startade på gothia hotell. gjorde oss iordning, drack lite bubbligt och fortsatte mot restaurangen!!
Vi har haft lite otur. att jobba i butik båda två när det är jul och mellandagsrea är inte det roligaste och vi har knappt hunnit ses, så en middag på tu man hand var supermysigt! :) Gott var det också..

Hade tänkt fortsätta till götaplatsen där det skulle vara fyrverkerier och grejer men satan i gatan vad kallt det var ute! Vi blåste tillbaka till hotellet och försökte fixa våra vindförstörda frisyrer. efter det mötte vi upp jonas och linnea och fortsatte upp mot heaven23. där blev det min vanliga fruktiga, fräscha drink som nästan aldrig slår fel, inte denna gången heller ;)

Det var riktigt häftigt att vara uppe på 23e våningen där alla "väggar" bestod av glas och det var fina raketer utanför! Däremot tror jag inte att någon hade riktig koll på när klockan slog 12 utan det var någon nisse som började räkna ner och alla hängde på, haha....

Sedan fick jag tvinga marcus att dansa lite med mig innan vi begav oss. Slutade med att vi 4 satt och pratade ett bra tag på vårat rum och när sällskapet begav sig så somnade jag på undefär 5 minuter.... En spontan och lyckad kväll :)

Hade för en gångs skulle kamera med mig men jag är inte riktigt van, så så många kort blev det inte....


Min Citronmousse

Marcus och Jonas

Jag, Marcus och min dubbelhaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0