110102

Jag har inget nyårslöfte för det vet jag att jag inte kommer hålla. men något jag ska FÖRSÖKA med år 2011 är att ta vara på min tid lite mer. som nu till exempel. Varför sitter jag egentligen vid datorn när jag skulle kunna göra något mycket vettigare? som att plocka iodning i mitt bagdad-liknande sovrum eller rensa lite i min garderob som jag har tjatat om att jag ska göra? en fråga som jag faktiskt inte har något vettigt svar på förutom att detta är roligare och att jag inte orkar städa. där har vi det! jag ska bli mindre LAT. eller försöka som sagt.. sen ska jag unna mig själv lite mer. det låter fruktansvärt själviskt men på senare tid har jag varit lite snål när det gäller mig själv. jag köper till exempel dyrare grejer till mina nära och kära i julklapp än vad jag har gjort till mig själv på ett helt år...

Annars tycker jag att året har börjat bra! igår bokade jag och familjen samt marcus flyg till kroatien i sommar. idag var jag och mamma på en shoppingtur som inte inehöll så mycket shopping men jag fick med mig en sporttop i en underbar färg! snart ska jag träffa mina fina vänner också! detta ska bli vårat år :)

(ingen bild, icke min dator...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0