110106

Det känns som att denna dagen har gått i 120knyck! Så fort jag vaknar efter min efterlängtade sovmorgon så var det städdax... därefter hämta mormor, åka till morbror. sitter där ett tag, åker till affären, åker hem och sedan dess har vi lagat så fruktansvärt mycket mat! och just nu har jag en efterrätt i ugnen. tur att jag är ledig imorgon också..

Igår efter jobbet blev en riktig myskväll! Jag, Wictoria och Klara drack lite vin och pratade och pratade och pratade. stackars wican var partysugen men det var dessvärre inte vi så det fick bli soffan till sent istället. Så himla konstigt egentligen eftersom att jag har gnällt över hur danssugen jag har varit men när det väl kom till kritan (och efter lite vin som jag ärligt talat inte dricker alltför ofta) så kände jag inte för det alls och när jag till slut kom hem så somnade jag på två små sekunder.

En vecka har gått på 2011. herregud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0