2011 - Börjar bra

Igår skrev jag att jag skulle unna mig själv lite mer. weeeeell.........

...Say hello to my new lovers! Jag är kär. Mamma var nära på att strypa mig eftersom att vi gick hela dagen igår och letade efter fodrade, varma vinterskor till mig. jag hittade såklart inga! däremot hittade jag dessa som varken är särskilt varma eller fodrade. jaja, sånt händer. jag har ju faktiskt jobbat som en liten gnu under jul och mellandagarna (försöker intala mig själv att jag är värd dem och att framförallt skorna är värda varenda krona...) och det var ju faktiskt rea! då är det okej tycker jag.

Plus att jag är världens snällaste flickvän för i lådan ligger a little somthin' somthin' for my boyfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0