110509

Vill börja med att tacka min fina (och saknade) pst! PersonligaSpinningTränare, alltså Wictoria! idag fick jag nämligen beröm på spinningpasset för min fina teknik och ärligt talat så hade jag ju inte vetat vad jag höll på med utan min kära vän!
för dem som inte vet så finns det en toppenbra sida som heter letsdeal.se
det går ut på att man köper sig presentkort som är värda mer än det man betalar. eftersom att mitt gymkort gick ut och jag åker till kroatien om cirkus en månad så passade jag på när toppenerbjudandet kom! för 200kr så får jag träna en månad på detta gym samt ha en personlig tränare i en halvtimma. ordinarie pris var 1100kr tror jag så det var ju en toppendeal! plus att jag slipper betala medlemsavgift eller något :)
Så, idag startade jag alltså min månad och som sagt blev det spinning! det gick bra men jag måste säga att jag saknar mina pass där jag har hittat mina favoriter med bäst musik. detta passet var bra och jag svettades rejält, men musiken? njaa....
Sen var själva passet lite... speciellt. instruktören pratade under hela passet och gick verkligen in i sina peppningsmeningar med full inlevelse vilket jag inte riktigt är van vid. jag tror inte att han var tyst i två minuter. och i slutet när det var riktigt jobbigt så börjar dessutom halva gruppen att frusta och stöna och när sista "backen" är avklarad och det är dags för nedvarvning så hörs ett enda orgasm-liknande stön i från hela gruppen - samtidigt! HAHAHA! tur att alla var så inne i sin egna träning (uppenbarligen?) för om någon hade sett mig när jag med ett väldigt förvånat ansiktsuttryck och rynkad panna, blickande ut över gruppen så hade det varit jag som hade fått skämmas istället... eller istället och istället, jag var nog den enda som inte uttryckte min tillsfredsställelse över att passet var över på detta sätt så det kanske var jag som var det svarta fåret i gruppen?
Nog om det! nu ska jag ut på balkongen och njuta av den sista solen för nu jobbar jag två HELA dagar i sträck. ja tack till pengarna, nej tack till min solbränna som lyser med sin frånvaro...
puss!
(vet inte varför hela texten blir så kompakt, jag som är så noga med stycken och allt.. grattis till den som orkar sig igenom hela!)

Kommentarer
Postat av: Spinning i mitt hjärta

Åååh vad glad jag blir! Du är så söt :)

2011-05-10 @ 15:07:23
URL: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0